onsdag 21 september 2011

Nya lokaler!

Halloj syvänner

Vill bara berätta att det verkar som jag ska få egna lokaler för sykurser och kanske lite butik, spännande! Det skulle ju verkligen behövas en liten quiltbutik på den här sidan av stan. Har fått mycket positiv respons och många hejarop, det värmer och uppmuntrar mig nu, fast jag känner mig lite ängslig. Aaw det skulle vara helt underbart att ha egen lokal och därmed kunna planera in syhelgerna när det passar mig och er!

Lokalen tittade jag på igår och nu är det detaljerna och kotraktet som återstår, håll alla tummar.

Detta kommer ju natutligtvis medföra en hel del extra konstnader och därför vill jag tacka alla er som handlar mina mönster just nu extra mycket!

Om någon har inredning de vill bli av med eller låna ut så skulle det ju vara toppen, bord, stolar, hyllor, resesäng... ja allt som kan tänkas behövas :-)

Förslag på verksamhet mottages även tacksamt! Vad vill ni ha i lokalen? Vet att det finns några som vill ha en kväll i veckan för syträff - det kan bli möjligt nu om intresset fortfarande finns?

Jag är eld och lågor just nu, kanske det märks :-) ska bli spännande!!!

Håller er uppdaterade över läget och vill ni framföra önskemål eller tips kan ni nå mig på mailen pw3003@hotmail.se

5 kommentarer:

  1. Heja-rop från Höör - hörs det??
    Kram, Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul. Hoppas, att det går i lås.
    Har du nåt mönster på den roliga snigel-för knappnålar?
    Hälsn Elisabet i Järfälla

    SvaraRadera
  3. Hoppas innerligt att allt går vägen. Håller tummar och tår. Du kommer väl att ha en webbutik, har saknat det så.
    Väntar också på snigelmönter.
    Kramar Rose-Marie

    SvaraRadera
  4. Du är modig och jag hoppas att det ska gå bra för dig!! Man måste ju våga lite för att kunna vinna så försök det är nog din tid nu!!
    Kram Bibbi

    SvaraRadera