lördag 14 januari 2012

Ny lapp

Länge sedan senaste blogginlägget, men det har varit väldigt mycket på sistone!
Har väldigt lugnt i butiken idag, så såg jag en söt grytlapp i en amerikansk såpa imorse, den fastnade på näthinnan och så snodde jag ihop en egen variant av den


Har haft premiär i butiken som ni kanske vet. Synd att jag missade ta bilder från den bara! En bild från butiken hittade jag i datorn nu, kan ni som e nyfikna se en glimt åtminstone:
Massa varor är på ingång så sortimentet växer sakta men säkert. Välkommen in på hemsidan eller butiken om ni vill se mer www.pwquilt.se
Trevlig helg!



2 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med din butik... man får väl försöka ta sig till Södertälje en eller annan dag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är så nyfiken så jag håller på att spricka. Längtar verkligen till den dagen jag kommer ner och shoppar hos dig.
    Kramis Nette

    SvaraRadera